Індивідуальний план
роботи під час карантину
на період з 06.04.2020
по 24.04.2020
вчителя 3 класу
Костишиної Ірини Віталіївни
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
06.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання
онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Шоколад
боцмана». (с. 141-142) переказ
Українська мова.
Дєслово як частина мови. вп
336, 338 в зош.
Д/з вп339 ст141 правило
Математика.
Прівняння частин.Побудова кола. Складені задачі. №982
№983 №985№989 №990 усно.№984 №986 №988 в зош.
Д/з№992 №993 https://www.youtube.com/watch?v=0lDu1o2HYfY
Основи здоров'я
Характер людини і здоров'я
Музика
Укр нар пісня «Соловеєчку,сватику!»
|
2
|
07.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Математика.
Знаходження
частин від числа.одиниці вимірювання дожини,маси,часу. Задачі з імен
величинами. №994-№996 усно.№997№999№1000 в зош. Д/з №1002№1003 https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc
Природознавство
Контрольна робота№5 ст 94-97
Російська мова
Упр280 устно, упр 281 в тетрадь пересказ.
Я у світі.
Різні країни та народи. Я у світі.
Україна –
європейська держава. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. (с.
142-145)
Дітям про Євросоюз
|
3
|
08.04
|
1. Проходження курсу для батьків «Безпека дітей в інтернеті».
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання.
Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих
письменників).
Українська мова.
Зв'язок дієслова з іменником.вп 340-341 в зош.
Д/з вп342
Трудове навчання.
Правила
поведінки за столом. Сервірування столу до обіду.
|
4
|
09.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Творчість
Євгена Гуцала. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок). (с.
142-143)
Математика.
Кл робота№1004,10005, 1007 в зош. Д/з№1010№1011
Природа.
. Як працює наш
організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя людини.
Нервова система. (с. 142-144)
|
5
|
10.04
|
1. Розробка дидактичних матеріалів для роботи в
класі з дітьми.
2. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта.
Весна 2020»
3.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
4.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання.
Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни»
(продовження). (с. 144-145)
Українська мова.Написання
переказу урок14
Математика
Класна робота. Каліграф хвил.№1012№1015№1017,
с/р№1019. Д/з №1020,№1021.
Російська
мова
Кл роб упр283 устно упр286,287
в тетрадь. Д/з упр288
|
6
|
13.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Літературне читання.
Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої
таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено). ( с.145-147)
Українська мова.
Дієслова-антоніми.
Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних антонімів (впр. 345)
Д/з вп 346
Математика
Кл роб №1024,1025,1027.Д/з№1029,№1030
Основи здоров'я
Розвиток пам'яті та уваги
|
7
|
14.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу
(соціальна мережа Viber)
2. Проходження вебінару про дистанційне навчання в
початковій школі. Всеукраїнська віртуальна педрада.
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
|
Математика.
Кл роб. кал хв №1031№1035 №1037. Д/з №1038№1039
Природознавство.
Для чого
потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система. (с. 144-146)
Російська
мова
Кл работа упр290, урок49 ст46
Д/з
упр294
Я усвіті.
Ми всі
різні. Я – член європейської спільноти. (с. 146-150)
|
8
|
15.04
|
1. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
2.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки»
(продовження) (с.148-149)
Українська мова.
Дієслова-антоніми.списування вп348
Математика.
Повторення за рік№1-8 Д/з №9 №10
Образотворче мистецтво.
Театральний
костюм. Пальчиковий театр.
|
9
|
16.04
|
1. Підготувати завдання для молодших школярів на
період карантину.
2.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
|
Літературне читання.
Читаємо і
порівнюємо твори різних жанрів.
Г.
Демченко «Лелеки» (скорочено). (с.149-151)
Українська мова.
Підбір
дієслів синонімів вп 351 Д/з вп352
Математика.
Кл роб Кал хв№12-№18 Д/з №19 №20
Природознавство.
З чого
складається травна система? (с. 149-151)
|
10
|
17.04
|
1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного
навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю».
2. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
|
Літературне читання.
Творчість Василя Чухліба. Будь природі
другом. В. Чухліб «Равлик» (с.151-153)
Українська мова. вп 350
Математика.
Кл роб №21-№28 Д/з №29№30
Російська
мова
К Чуковский «Телефон» в. н.
отрывок
|
11
|
21.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання
онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика.
Розв'язування виразів. Розв’язування
задач (№31-№36 №37 №38 усно). Д/з №39 №40
Природознавство.
Що корисно їсти? Правила корисного харчування. (с. 152-154)
Російська
мова
Урок56 в тетради. Д/з упр302
пересказ
Основи
здоров’я.
Учись
вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. (с. 124-129)
|
12
|
22.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво
навкруги. Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь
Тарасик». (с.153-154)
Українська мова.
Спостереження
за вживанням дієслів у мовленні. (впр. 413-417)
Математика.
Розв'язування рівнянь. Розв’язування
задач. Кал хв ст163 (№43 №46 №47).№41№42 усно.
Д/з №48 №49
|
13
|
23.04
|
1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості використання
інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі».
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу
(соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання.
Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко
«Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (продовження) (с.154-155)
Українська мова.
Змінювання
дієслів за часами. (впр. 418-422)
Математика.
Розв'язування рівнянь з двома діями. Розв’язування
задач. Кал хв ст165 (№51№54№55)№50 №52 №53 усно
Д/з №57№58
Природознавство.
Що
потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання захворюванням органів
дихання. (с. 155-156)
|
24.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні
консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі.
4. Підбір
і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання фахової літератури
|
Літературне читання.
Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих
письменників).
Українська мова.
Розпізнавання
часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні (впр.
423-426)
Математика.
Кл робота №60 №61 №64. Д/з№66№67
Російська
мова
Урок53,54,55 тетрадь
|
Індивідуальний план
роботи під час карантину
на період з 27.04.2020
по 08. 05.2020
вчителя 3 класу
Костишиної Ірини Віталіївни
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
27.04
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта.
Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
УПЧ «9 Травня-День Перемоги!»
Українська мова.
Розпізнавання
часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні вп 362.
Д/з вп363
Математика.
Кл робота 68 усно №69 №73. Д/з№74
|
2
|
28.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Математика.№70 усно №71 №72 Д/з№76 №77
Природознавство.
Кровоносна
система §52
Російська
мова
Упр305
аудирование. Д/з упр307
|
3
|
29.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Літературне читання.
О Буцень «Айстри.» ст 156-157
Українська мова.
Дієслова,що означають завершену та незавершену
дії
ст 153правило вп 366. Д/з вп367
Математика.№78 усно №79 №82 Д/з86
|
4
|
30.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
Українська мова.Кл
роб вп 368 Д/з вп371
Математика. №81 усно №80 (1 ст) №84 Д/з85 №83
Природознавство. §53 Шкіра , Як берегти шкіру.
|
5
|
04.05
|
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Українська мова.
Написання не з дієсловами вп 372 вп 373. Д/з вп374, правило ст156.
Літературне читання.
Михайло Стельмах «ГУСИ-ЛЕБЕДІ
ЛЕТЯТЬ.» ст158-159
Математика.ст171 кал хв №87 усно,№89,92. Д/з№93,95.
|
6
|
05.05
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування
папки класного керівника.
|
Природознавство. § 54. Органи чуття.
Гігієна органів чуття
Російська мова упр308,310,311 устно.упр309. Тетрадь
урок 59,60. Д/з упр312
Математика.№88,91усно, №90,94. Д/з№96
|
7
|
06.05
|
1. Підготувати завдання для молодших школярів на
період карантину.
2.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі
|
Українська мова.вп
375 вп 376. Д/з вп377 Літературне читання. Михайло Стельмах «ГУСИ-ЛЕБЕДІ
ЛЕТЯТЬ.» ст158-161
Математика.№97усно,№98,101. Д/з№105
|
8
|
07.05
|
1. Підготувати завдання для молодших школярів на
період карантину.
2.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі
|
Українська мова. УРЗМ вп378. Зош урок16 Літературне
читання.УПЧ вивчити вірш для мами
Природознавство.Дослідницький практикум
як визначити гостроту свого зору? Ст162
Математика.№100усно,99,102. Д/з№104
|
9
|
08.05
|
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
Українська мова. Повторення вп380
Літературне читання. Повтори і пригадай ст161
Російська мова Тетрадь
урок 61,62,63. Д/з упр317
Математика.Сам робота ,контр зош ст30 І і ІІ варіант.
|
Індивідуальний план
роботи під час карантину
на період з 27.04.2020
по 08. 05.2020
вчителя 3 класу
Костишиної Ірини Віталіївни
№ п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
27.04
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта.
Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
Літературне читання.
УПЧ «9 Травня-День Перемоги!»
Українська мова.
Розпізнавання
часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні вп 362.
Д/з вп363
Математика.
Кл робота 68 усно №69 №73. Д/з№74
2
28.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
Математика.№70 усно №71 №72 Д/з№76 №77
Природознавство.
Кровоносна
система §52
Російська
мова
Упр305
аудирование. Д/з упр307
3
29.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
Літературне читання.
О Буцень «Айстри.» ст 156-157
Українська мова.
Дієслова,що означають завершену та незавершену
дії
ст 153правило вп 366. Д/з вп367
Математика.№78 усно №79 №82 Д/з86
4
30.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
Українська мова.Кл
роб вп 368 Д/з вп371
Математика. №81 усно №80 (1 ст) №84 Д/з85 №83
Природознавство. §53 Шкіра , Як берегти шкіру.
5
04.05
1.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
Українська мова.
Написання не з дієсловами вп 372 вп 373. Д/з вп374, правило ст156.
Літературне читання.
Михайло Стельмах «ГУСИ-ЛЕБЕДІ
ЛЕТЯТЬ.» ст158-159
Математика.ст171 кал хв №87 усно,№89,92. Д/з№93,95.
6
05.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування
папки класного керівника.
Природознавство. § 54. Органи чуття.
Гігієна органів чуття
Гігієна органів чуття
Російська мова упр308,310,311 устно.упр309. Тетрадь
урок 59,60. Д/з упр312
Математика.№88,91усно, №90,94. Д/з№96
7
06.05
1. Підготувати завдання для молодших школярів на
період карантину.
2.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі
Українська мова.вп
375 вп 376. Д/з вп377 Літературне читання. Михайло Стельмах «ГУСИ-ЛЕБЕДІ
ЛЕТЯТЬ.» ст158-161
Математика.№97усно,№98,101. Д/з№105
8
07.05
1. Підготувати завдання для молодших школярів на
період карантину.
2.
Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі
Українська мова. УРЗМ вп378. Зош урок16 Літературне
читання.УПЧ вивчити вірш для мами
Природознавство.Дослідницький практикум
як визначити гостроту свого зору? Ст162
як визначити гостроту свого зору? Ст162
Математика.№100усно,99,102. Д/з№104
9
08.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
Українська мова. Повторення вп380
Літературне читання. Повтори і пригадай ст161
Російська мова Тетрадь
урок 61,62,63. Д/з упр317
Математика.Сам робота ,контр зош ст30 І і ІІ варіант.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН-ГРАФІК РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ 3 КЛАСУ
Костишиної І В
З 12.05.2020
ПО 22.05.2020
№
з/п
|
Короткий опис організаційної, методичної,
педагогічної роботи
|
Дата
|
ПРИМІТКИ
|
1.
|
Розробка індивідуального плану-графіка роботи під
час карантину на виконання начального плану.
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
|
12.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
К. Р. Зош ст 66-68 робота з літературним твором
Математика.№106,№107,№108 усно №110,№112зош. Д/з№114,№115.
Природознавство. § 55. здоровий спосіб життя
Російська мова Тетрадь урок 64, упр321
|
2.
|
Підбір текстів для читання учнями з батьками.
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Участь у вебінарі «Дистанційне навчання:
інструменти для отримання миттєвого зворотного зв`язку».
Проходження курсу підготовки вчителів «Я
досліджую світ».
|
13.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
ГУМОР У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ
ГРИЦЬКО БОЙКО «ОТАКИЙ У МЕНЕ НІС»
Ст162-166
Українська мова.вп
383,384. Д/з вп 385
|
3.
|
Виготовлення дидактичного матеріалу.
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування
з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної
взаємодії». https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html
Проходження курсу підготовки вчителів «Я
досліджую світ» (продовження).
|
14.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
УПЧ Читання гуморесок
Математика.№116,№117, №124усно, №118,№119,№123. д/з№125,№126.
Природознавство.контр. роб.№6 ст98 котр зош
|
4.
|
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до
заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Участь у вебінарі «Вихід із карантину: як
вивести працівників на робочі місця» https://naseminar.com.ua/seminar/vihd-z-karantinu-yak-vivesti-pratsvnikv-na-roboch-mstsya
Проходження курсу для вчителів «Я досліджую
світ» (продовження).
|
15.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
МИКОЛА НОСОВ «ВИТІВНИКИ ст
166-168
Українська мова. Узагальнення вп387,388. Д/з вп389
Математика.№120,№122зош №121усно
Російська мова тетрадь урок65
|
5.
|
Виготовлення роздаткового матеріалу.
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент
реалізації практичного та творчого навчання».
|
18.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
МИКОЛА НОСОВ «ВИТІВНИКИ ст
166-168
Читання в особах
Українська мова.Узагальнення
вп390,391. Д/з вп 393
Математика.№127,№129,усно, №130,№131,№132зош. Д/з№136
|
6.
|
Складання тесту для батьків «Впевненість вашої
дитини».
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
|
19.05. 2020 р.
|
Математика.№128,№133зош Д/З №135
Природознавство.ст167-168
Російська мова Читаем молча упр327 ,тетрадь урок66
|
7.
|
Виготовлення пам`ятки для учнів на період літніх
канікул.
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Проходження курсу «Критичне мислення для
освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus.
|
20.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
АСТРІД ЛІНДГРЕН «МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ» ст168-170 чит переказ
Українська мова.К. Р.мовна тема, контр зош ст 56-57
Математика№137.№140усно, №138,№139,№141,№142,№143зош. Д/з№145, №146
|
8.
|
Розробка тренінгу для батьків «П`ять мов любові».
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Розміщення авторських методичних розробок на
сайтах «Всеосвіта» та «На урок».
Проходження курсу «Критичне мислення для
освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).
|
21.05. 2020 р.
|
Літературне читання. АСТРІД
ЛІНДГРЕН «МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ» Ст171-172
Математика Контр.
роб с№7 ст26-27 контр зош
Природознавство.ст169-170
|
9.
|
Участь учнів 3 класу у Міжнародному конкурсі
«Кенгуру» (в онлайн-режимі).
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно
до заданої теми.
Розробка і розміщення у мобільному
додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Індивідуальні бесіди з батьками про стан
здоров`я дітей (в телефонному режимі).
Зворотний зв'язок (перевірка виконаних
учнівських робіт).
Розміщення інформації про участь учнів 3 класу
в VI Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» (Весна 2020) з
української мови, основ здоров`я, математики в групі «Климентівський НВК
«ЗЗСО І ступеня – ЗДО»» в соціальній мережі Facebook.
Проходження курсу «Критичне мислення для
освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).
|
22.05. 2020 р.
|
Літературне читання.
К.Р. зош ст 70-72 читання вголос (техніка читання)
(Час відправити в вайбері)
Українська мова.списування в контр зош ст42-43
Математика Сам робота ,контр зош ст30 ІІІ і ІV варіант.
Російська мова тетрадь урок67 списывание
текст пришлю
|
Немає коментарів:
Дописати коментар