дистанційна робота


Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 06.04.2020 по 24.04.2020
вчителя 3 класу
Костишиної Ірини Віталіївни
№ п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
06.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Літературне читання.
Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Шоколад боцмана». (с. 141-142) переказ
Українська мова.
Дєслово як частина мови. вп 336, 338 в зош.
Д/з вп339 ст141 правило
Математика.
Прівняння частин.Побудова кола. Складені задачі. №982 №983 №985№989 №990 усно.№984 №986 №988 в зош.  Д/з№992 №993 https://www.youtube.com/watch?v=0lDu1o2HYfY
Основи здоров'я
Характер людини і здоров'я
Музика
Укр нар пісня «Соловеєчку,сватику!»
2
07.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Математика.
Знаходження частин від числа.одиниці вимірювання дожини,маси,часу. Задачі з імен величинами. №994-№996 усно.№997№999№1000 в зош.  Д/з №1002№1003 https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc
Природознавство
Контрольна робота№5 ст 94-97
Російська мова
Упр280 устно, упр 281 в тетрадь пересказ.
Я у світі.
Різні країни та народи. Я у світі.
Україна – європейська держава. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. (с. 142-145)
Дітям про Євросоюз
3
08.04
1. Проходження курсу для батьків «Безпека дітей в інтернеті».
2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

Літературне читання.
Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих письменників).
Українська мова.
Зв'язок дієслова з іменником.вп 340-341 в зош. Д/з вп342
Трудове навчання.
Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду.
4
09.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Літературне читання.
Творчість Євгена Гуцала. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок). (с. 142-143)
Математика.
Кл робота№1004,10005, 1007 в зош.  Д/з№1010№1011
Природа.
. Як працює наш організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система. (с. 142-144)

5
10.04
1. Розробка дидактичних матеріалів для роботи в класі з дітьми.
2. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта. Весна 2020»
3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

Літературне читання.
Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (продовження). (с. 144-145)
Українська мова.Написання переказу урок14
Математика
 Класна робота. Каліграф хвил.№1012№1015№1017, с/р№1019. Д/з №1020,№1021.
Російська мова
Кл роб упр283 устно упр286,287 в тетрадь. Д/з упр288
6
13.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Літературне читання.
Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої та­ємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено). ( с.145-147)
Українська мова.
Дієслова-антоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних антонімів (впр. 345)
 Д/з вп 346
 Математика
Кл роб №1024,1025,1027.Д/з№1029,№1030
Основи здоров'я
Розвиток пам'яті та уваги
7
14.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проходження вебінару про дистанційне навчання в початковій школі. Всеукраїнська віртуальна педрада.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

Математика.
Кл роб. кал хв №1031№1035 №1037. Д/з №1038№1039
Природознавство.
Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система. (с. 144-146)
Російська мова
 Кл работа упр290, урок49 ст46
Д/з упр294
Я усвіті.
Ми всі різні. Я – член європейської спільноти. (с. 146-150)
8
15.04
1. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Літературне читання.
Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Леле­ки» (продовження)   (с.148-149)
Українська мова.
Дієслова-антоніми.списування вп348

Математика.
Повторення за рік№1-8 Д/з №9 №10
Образотворче мистецтво.
Театральний костюм. Пальчиковий театр.
9
16.04
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.
Літературне читання.
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів.
Г. Демченко «Лелеки» (скорочено). (с.149-151) 

Українська мова.
Підбір дієслів синонімів вп 351 Д/з вп352

Математика.
Кл роб  Кал хв№12-№18 Д/з №19 №20

Природознавство.
З чого складається травна система? (с. 149-151)
10
17.04
1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю».
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.
Літературне читання.
Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб  «Равлик»  (с.151-153)
Українська мова. вп 350
Математика.
Кл роб №21-№28 Д/з №29№30
Російська мова
К Чуковский «Телефон» в. н. отрывок
11
21.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Математика.
Розв'язування виразів. Розв’язування задач (№31-№36 №37 №38 усно). Д/з №39 №40

Природознавство.
Що корисно їсти? Правила корисного харчування. (с. 152-154)
Російська мова
Урок56 в тетради. Д/з упр302 пересказ
Основи здоров’я.
Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. (с. 124-129)
12
22.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Літературне читання.
Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги.  Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».  (с.153-154)
Українська мова.
Спостереження за вживанням дієслів у мовленні. (впр. 413-417)
Математика.
Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач. Кал хв ст163 (№43 №46 №47).№41№42 усно.
Д/з №48 №49
13
23.04
1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі».
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
Літературне читання.
Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (продовження)  (с.154-155)
Українська мова.
Змінювання дієслів за часами. (впр. 418-422)  
Математика.
Розв'язування рівнянь з двома діями. Розв’язування задач. Кал хв ст165 (№51№54№55)№50 №52 №53 усно
Д/з №57№58
Природознавство.
Що потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. (с. 155-156)
14
24.04
1. Розміщення завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

5. Опрацювання фахової літератури
Літературне читання.
Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих письменників).
Українська мова.
Розпізнавання часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні (впр. 423-426)  
Математика.
Кл робота №60 №61 №64. Д/з№66№67


Російська мова
Урок53,54,55 тетрадь


Індивідуальний план роботи під час карантину

на період з 27.04.2020 по 08. 05.2020
вчителя 3 класу
Костишиної Ірини Віталіївни

№ п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
27.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Літературне читання.
УПЧ «9 Травня-День Перемоги!»
 Українська мова.
Розпізнавання часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні вп 362.
 Д/з вп363
Математика.
Кл робота 68 усно №69 №73. Д/з№74



2
28.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Математика.№70 усно №71 №72 Д/з№76 №77
Природознавство.
Кровоносна система §52
Російська мова
Упр305 аудирование. Д/з упр307

3
29.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Літературне читання.
О Буцень «Айстри.» ст 156-157
Українська мова.
Дієслова,що означають завершену та незавершену дії
ст 153правило вп 366.  Д/з вп367
Математика.№78 усно №79 №82 Д/з86

4
30.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


Українська мова.Кл роб вп 368 Д/з вп371
Математика. №81 усно №80 (1 ст) №84 Д/з85 №83
Природознавство. §53 Шкіра , Як берегти шкіру.

5
04.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Українська мова. Написання не з дієсловами вп 372 вп 373. Д/з вп374, правило ст156.
 Літературне читання. Михайло Стельмах  «ГУСИ-ЛЕБЕДІ ЛЕТЯТЬ.» ст158-159
Математика.ст171 кал хв №87 усно,№89,92. Д/з№93,95.

6
05.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Природознавство. § 54. Органи чуття.
Гігієна органів чу
ття
 Російська мова упр308,310,311 устно.упр309.  Тетрадь урок 59,60. Д/з упр312
Математика.№88,91усно, №90,94. Д/з№96

7
06.05
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі
Українська мова.вп 375 вп 376. Д/з вп377 Літературне читання. Михайло Стельмах  «ГУСИ-ЛЕБЕДІ ЛЕТЯТЬ.» ст158-161
Математика.№97усно,№98,101. Д/з№105

8
07.05
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі
Українська мова. УРЗМ вп378. Зош урок16 Літературне читання.УПЧ вивчити вірш для мами
Природознавство.Дослідницький практикум
як визначити гостроту свого зору?
Ст162
Математика.№100усно,99,102. Д/з№104

9
08.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


Українська мова. Повторення вп380
Літературне читання. Повтори і пригадай ст161 Російська мова Тетрадь урок 61,62,63. Д/з упр317
Математика.Сам робота ,контр зош ст30 І і ІІ варіант.


Індивідуальний план роботи під час карантину

на період з 27.04.2020 по 08. 05.2020
вчителя 3 класу
Костишиної Ірини Віталіївни

№ п/п
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
27.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Літературне читання.
УПЧ «9 Травня-День Перемоги!»
 Українська мова.
Розпізнавання часових форм дієслова у тексті. Використання їх у власному мовленні вп 362.
 Д/з вп363
Математика.
Кл робота 68 усно №69 №73. Д/з№74



2
28.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Математика.№70 усно №71 №72 Д/з№76 №77
Природознавство.
Кровоносна система §52
Російська мова
Упр305 аудирование. Д/з упр307

3
29.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Літературне читання.
О Буцень «Айстри.» ст 156-157
Українська мова.
Дієслова,що означають завершену та незавершену дії
ст 153правило вп 366.  Д/з вп367
Математика.№78 усно №79 №82 Д/з86

4
30.04
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


Українська мова.Кл роб вп 368 Д/з вп371
Математика. №81 усно №80 (1 ст) №84 Д/з85 №83
Природознавство. §53 Шкіра , Як берегти шкіру.

5
04.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

Українська мова. Написання не з дієсловами вп 372 вп 373. Д/з вп374, правило ст156.
 Літературне читання. Михайло Стельмах  «ГУСИ-ЛЕБЕДІ ЛЕТЯТЬ.» ст158-159
Математика.ст171 кал хв №87 усно,№89,92. Д/з№93,95.

6
05.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування папки класного керівника.
Природознавство. § 54. Органи чуття.
Гігієна органів чу
ття
 Російська мова упр308,310,311 устно.упр309.  Тетрадь урок 59,60. Д/з упр312
Математика.№88,91усно, №90,94. Д/з№96

7
06.05
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі
Українська мова.вп 375 вп 376. Д/з вп377 Літературне читання. Михайло Стельмах  «ГУСИ-ЛЕБЕДІ ЛЕТЯТЬ.» ст158-161
Математика.№97усно,№98,101. Д/з№105

8
07.05
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі
Українська мова. УРЗМ вп378. Зош урок16 Літературне читання.УПЧ вивчити вірш для мами
Природознавство.Дослідницький практикум
як визначити гостроту свого зору?
Ст162
Математика.№100усно,99,102. Д/з№104

9
08.05
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


Українська мова. Повторення вп380
Літературне читання. Повтори і пригадай ст161 Російська мова Тетрадь урок 61,62,63. Д/з упр317
Математика.Сам робота ,контр зош ст30 І і ІІ варіант.



ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН-ГРАФІК РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ  3 КЛАСУ
Костишиної І В
З 12.05.2020    ПО 22.05.2020
з/п
Короткий опис організаційної, методичної, педагогічної роботи
Дата
ПРИМІТКИ
1.
Розробка індивідуального плану-графіка роботи під час карантину на виконання начального плану.
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

12.05. 2020 р.
Літературне читання.
К. Р. Зош ст 66-68 робота з літературним твором
Математика.№106,№107,№108 усно №110,№112зош. Д/з№114,№115.
Природознавство. § 55. здоровий спосіб життя
Російська мова Тетрадь урок 64, упр321
2.
Підбір текстів для читання учнями з батьками.
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв`язку».
 Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ».

13.05. 2020 р.
Літературне читання.
ГУМОР У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ
ГРИЦЬКО БОЙКО «ОТАКИЙ У МЕНЕ НІС»
Ст162-166
Українська мова.вп 383,384. Д/з вп 385

3.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії».       https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html  
 Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ» (продовження).

14.05. 2020 р.
Літературне читання.
УПЧ Читання гуморесок
Математика.№116,№117, №124усно, №118,№119,№123. д/з№125,№126.
Природознавство.контр. роб.№6 ст98 котр зош
4.
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Участь у вебінарі «Вихід із карантину: як вивести працівників на робочі місця» https://naseminar.com.ua/seminar/vihd-z-karantinu-yak-vivesti-pratsvnikv-na-roboch-mstsya
 Проходження курсу для вчителів «Я досліджую світ» (продовження).
15.05. 2020 р.
Літературне читання.
МИКОЛА НОСОВ «ВИТІВНИКИ ст 166-168
Українська мова. Узагальнення вп387,388. Д/з вп389
Математика.№120,№122зош №121усно
Російська мова тетрадь урок65

5.
Виготовлення роздаткового матеріалу.
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання».

18.05. 2020 р.
Літературне читання.
МИКОЛА НОСОВ «ВИТІВНИКИ ст 166-168
 Читання в особах
Українська мова.Узагальнення вп390,391. Д/з вп 393
Математика.№127,№129,усно, №130,№131,№132зош. Д/з№136
6.
Складання тесту для батьків «Впевненість вашої дитини».
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).


19.05. 2020 р.
Математика.№128,№133зош Д/З №135
 Природознавство.ст167-168
Російська мова Читаем молча упр327 ,тетрадь урок66


7.
Виготовлення пам`ятки для учнів на період літніх канікул.
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus.

20.05. 2020 р.
Літературне читання.
АСТРІД ЛІНДГРЕН  «МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ» ст168-170 чит переказ
Українська мова.К. Р.мовна тема, контр зош ст 56-57
Математика№137.№140усно, №138,№139,№141,№142,№143зош. Д/з№145, №146
8.
Розробка тренінгу для батьків «П`ять мов любові».
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Розміщення авторських методичних розробок на сайтах «Всеосвіта» та «На урок».
 Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).  

21.05. 2020 р.
Літературне читання. АСТРІД ЛІНДГРЕН  «МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ» Ст171-172
Математика Контр. роб с№7 ст26-27 контр зош
Природознавство.ст169-170
9.
Участь учнів 3 класу у Міжнародному конкурсі «Кенгуру» (в онлайн-режимі).
 Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
 Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
 Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
 Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
 Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 Розміщення інформації про участь учнів 3 класу в VI Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» (Весна 2020)  з української мови, основ здоров`я, математики в групі «Климентівський НВК «ЗЗСО І ступеня – ЗДО»» в соціальній мережі Facebook.
 Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).  

22.05. 2020 р.
Літературне читання.
К.Р. зош ст 70-72 читання вголос (техніка читання)
(Час відправити в вайбері)
Українська мова.списування в контр зош ст42-43
Математика Сам робота ,контр зош ст30 ІІІ і ІV варіант.
Російська мова тетрадь урок67 списывание текст пришлю

Немає коментарів:

Дописати коментар